قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا در نیروی زمینی تشکیل شد

امیر سرتیپ نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نزاجا با اشاره به آمادگی همیشگی این نیرو در امدادرسانی و کمک به هموطنان کشور در بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه گفت: با پیشنهاد فرمانده نیروی زمینی و تصویب امیرسرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش، صبح امروز مقارن با سالروز عملیات غرورآفرین کربلای هفت، “قرارگاه جهادی مقابله با ویروس کرونا”، همزمان در تهران و سراسر کشور در یکان‌های تابعه نزاجا تشکیل و آغاز به کار کرد.

جانشین نیروی زمینی ارتش در پیام ابلاغی خود که از طریق ویدئوکنفرانس به فرماندهان قرارگاه‌های عملیاتی این نیرو در سراسر کشور ارسال شد تاکید کرد: تمامی یکان‌های تابعه اعم از بیمارستان‌های منطقه‌ای و صحرایی، مراکز درمانی بهداشتی و گردان‌های رزمی، پزشکان، پزشک یاران، پرستاران و بهیاران خود را در اختیار ستاد بحران و دانشگاه علوم پزشکی استان‌ها قرار دهند.

امیر سرتیپ نعمتی افزود: تجهیزات رفع آلودگی نیروی زمینی در مراکز پر ازدحام شهر‌ها اعم از مراکز فرهنگی، عمومی و مذهبی نسبت به پاکسازی و رفع آلودگی اقدام خواهند کرد.

او تصریح کرد: نزاجا آمادگی لازم را جهت دوخت لباس‌های مخصوص مبارزه با ویروس دارد و همچنین در صورت نیاز نسبت به تهیه اقلام بهداشتی نظیر مواد شوینده و ضد عفونی کننده اقدام خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 11 اسفند 1398 | 11:22 PM | نويسنده : احمد |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.